Vsega po malem...
Za temo tedna na blogu 52CCT sem izbrala naslednje :-)
Snežak in jelen morata biti na prazničnih voščilnicah.
Moj, tokrat tris izgleda takole :-)
Prava zimska idila za majhne in velike.Hvala za imeniten izziv, Majda
Branka... so cute! You would be proud of me. This week I made anywhere from three to six versions of my cards. It really wasn't that much more time to make the extras and I love being so productive. Thanks for the inspiration!
adorable comme tout Branka, biz
Objavite komentar
Končno sem preizkusila morske rezalne šablone Najlepšega para in ustvarila tole rojstnodnevno čestitko sodelavcu za rojstni dan
3 komentarji:
Prava zimska idila za majhne in velike.
Hvala za imeniten izziv, Majda
Branka... so cute! You would be proud of me. This week I made anywhere from three to six versions of my cards. It really wasn't that much more time to make the extras and I love being so productive. Thanks for the inspiration!
adorable comme tout Branka, biz
Objavite komentar