torek, 21. junij 2011

Pickpoint

Ne vem zakaj vsakič, ampak res velikokrat ob naročilu kakšne čestitke za okrogli rojstni dan , zmeraj pobrskam po spominu in po sprintanih vzorčkih za pickpoint. Tako je bilo tudi tokrat....naredi mi eno čestitko za gospo, Anica ji je ime in praznuje 50 let
In sem šla v akcijo...

Notranjost: odtisnila sem vijugice, jih embosirala s prozornim prahom in posenčila z distress blazinico. Razcepke so iz trgovinice Ustvarjalni dotik. A niso cartkane? Kot eni drobni biserni uhani so.

                   


In potem sem sama sebi postavila izziv: izdelaj eno rojstnodnevno čestitko brez šivanja. Spomnila sem se na tole zavihano in polno rož... ne najdem bloga, kjer sem to videla ( bi dodala link, da bi našla še kdaj kasneje - EMŠO dela po svoje)





9 komentarjev:

Andreja pravi ...

Čudovita je.Všeč mi je šopek rožic.

Tina pravi ...

Prva je zelo lepa za takšen jubilej. Krasno si senčila čez embosirane vijugice. Pa kukajoče rožice so tako ljubke.

Suzana pravi ...

Jaz sem pa na pickpoint že čisto pozabila, odkar sem v roke dobila štampiljke. Ampak ti znaš čudovito združiti oboje! Tudi zavihanka z rožami je lepa.

Tanja E. pravi ...

Krasni sta obe in te čez rob kukajoče rožice so prav prisrčna ideja, LP:)

MarikaGabez pravi ...

Obe sta mi strašno všeč.

Andreja pravi ...

Prav lepo izgledata; lepo si ju naredila :-))

McCrafty /Klavdija pravi ...

O tale čestitka je pa še posebej krasna, ko kukajo rožice iz vogala

Vladuška pravi ...

Pickpoint je nekako že tvoj zaščitni znak in paše k tvojemu ustvarjanju. Verjamem pa, da je bilo zelo zabavno, ko si si določila tak izziv in ga fajn izpeljala.

Simona pravi ...

Vogalna je cartiš, pickpoint pa elegantna.
Obe krasni.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca