ponedeljek, 13. februar 2012

Srčki, srčki

Je že tako, hočemo ali nočemo, trgovci nas posiljujejo, bombardirajo z rdečimi stvarmi, s srčkastimi sladkarijami, plišastimi stvarmi. Malo hodim po trgovinah, zato me to niti ne gane, rada pa imam kakšna otroška presenečenja, tople objeme, masažo utrujenih nog.
Ampak na izdelovalnici malih umetnin so punce razpisale srčkast swap. Naredila sem nekaj srčkov - obeskov in se potem težko odločila, kateri je tisti, ki bo za swap.
Tistega, ki  je romal k moji izžrebanki, vam pokažem jutri, danes vam pokažem te, ki so ostali doma.





In podarjam jih vam, trije srčki, trije obeski, ki jih lahko uporabite kot obesek za ogrlico, za obesek za ključe, ali kar tako za okras.
Pustite komentar pod to objavo do  14.2. (do polnoči). V sredo zjutraj objavim tri nagrajence.

24 komentarjev:

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Hali, koliko je dolg tvoj dan? 48ur?
Le kdaj utegneš "spackat" (pozitiven pomen!!!!!) vse te tvoje umetnine?!?!?! ne le,da rabiš čas, tudi ideje so tiste,ki so ključne in pri tebi, kot zgleda, jih nikoli ne zmanjka.
zanimivi srčki ni kja, še posebej, ker niso rdeči ;)

Anonimni pravi ...

Kar drugi bonbonček v tako kratkem času. Res si pridna, tvoj okrogli rojstni dan ti je dal še dodatno energijo za ustvarjanje (pa do sedaj si jo že imela neskončno). Spet se postavim v vrsto za žrebanje. Pa kako luškani srčki.

Barbara

vesna pravi ...

luštni

Andreja pravi ...

Prav luštna modro-srčkasta serija je nastala.

Andreja pravi ...

Prav luštno izgledajo :-))

Simona pravi ...

Simpatični - vsi po vrsti.

Renata pravi ...

Zelo lepi srčki,čeprav niso rdeči. Idej ti res ne primanjkuje.

kristina pravi ...

Super srčki in še bolj super, da niso rdeči. Za Božič vsi nekaj iščejo izvirne barvne kombinacije, za Valentinovo pa je vedno vse samo rdeče. Modra je carska.

Vladuška pravi ...

Neverjetna si in resnično zelo radodarna. Všeč mi je ta barva srčkov, ker so take jeans barve.

Cvetka pravi ...

Izredno simpatični srčki! Tisti z vrtnicami je pa sploh luštkan.

lucija pravi ...

joj ful so simpatični :) vsi so čudoviti, najlepši pa mi je veliki z bleščicami ;)

NaDy pravi ...

Čudoviti srčki.

Mil pravi ...

Uf, so dobri! Meni pa je všeč tisti s kito cvetja ...

romana pravi ...

Vsi trije so luštni, vodi pa tasrednji...
Se z veseljem pofočkam v žreb :)

oldpunca pravi ...

Kje je vrsta? :-)
Težko se je odločiti, kateri srček je najlepši. Morda tisti z rožami?

anaja pravi ...

Zelo lepi srčki. Vesela sem, da svoje ustvarjanje in ideje, ki ti jih res na manjka, deliš z nami.

Danica pravi ...

Zelo lepo, kot tudi vsi preostali tvoji izdelki!

K pravi ...

Eh, sem čakala, da bom 17. na vrsti, da mi bo moja številka srečo prinesla, pa sem jo zamudila. Se postavim v vrsto kar zdaj. Tvoje vrtničke so mi sicer zelo všeč, ampak za mišjo dlako zmaga zadnji :D

Janja pravi ...

Ja, tudi jaz ugotavljam, da Branki čas čisto drugače teče. Res je z veselje pogledati tvoje stvaritve.
Ker sem že februarja dobila Rumenega palčka (Kaj sem pogledala, še prijavila se nisem- he, he), me lahko danes preskočiš.

Vidim, da bi bila en dan Roberta en dan Branka, en dan čist navadna čarovnica.

Amikadeja pravi ...

O, krasni srčki. Meni je pa všeč, da niso klasično kičasto rdeči... Tadrugi me je še posebej dihjemajoč. Super so!

Silvija pravi ...

Branka, Hvala z veliko začetnico! Pa sem mislila, da nimam sreče, ampak jo zgleda imam, saj sem za čudovit izdelek bila izbrana ravno jaz :-). Komaj čakam, da grem jutri v službo z novim nakitom... :-))
<3

Hali pravi ...

Silvija, me vesli, da ti je všeč.Mogoče boš imela srečo tudi pri žrebu!

Silvija pravi ...

Navijam zase! :-)

Jana pravi ...

Zelo luštni! Še posebej ta prvi. :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca