sobota, 2. junij 2012

Poročne čestitke

Zdi se mi, da jih že dolgo nisem izdelovala, nekaj zaloge sem še imela, bolj ali manj zašitih ( picpoint). V enem od nakupov, sem vrgla v košarico tudi nožke, srčke. Seveda sem se prepričevela, kako jih ne potrebujem, ker poročnih pa res ne naredim veliko...ampak v teh nekaj dneh, ko sem se prepustila srčkom, ljubezni , rožicam, so mi prišli kar prav.

Današnja objava je namenjena bolj nežni seriji

Zaljubljeni ptički v srcu, ki je embosiran s holograpskim prahom.


In ena nagajiva, ravno en odtis sem še našla doma



In še ena modra v obliki kuverte





Srečno vsem, ki se podajajo na skupno pot!

9 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Lepe poročne si ustvarjala, tista hudomušna je prav posebna in posrečena, LP:)

Vladuška pravi ...

Pa imaš spet zalogico in to raznoliko, tako da si lahko naročniki izbirajo po svojem okosu oz. po okusu mladoporočencev.

Simona pravi ...

Lepe so, to so res meseci porok. Se mi pozna v službi. Tudi danes bo na našem gradu poročni dan, pa prihodnji teden, pa prihodnji teden ...
So pa vse voščilnice lepe, tista malce navihana pa izredno simpatična.

HRANDICA pravi ...

Te v obliki kuvert so res zelo posrečene. Tudi mladoporočenca na violični podlagi sta mi super luštna.
Fino je imeti zalogo takih voščilnic.

Mojca pravi ...

Kako romantično... Kot se za poroko spodobi :)

Alenka pravi ...

Lepe so! Kuverte pa sploh!

Andreja pravi ...

Krasne so vse po vrsti; zelo všečno :-))

Janja pravi ...

Zelo lepa serija poročnih voščilnic. Lp

Nena pravi ...

zelo lušne vse po vrsti

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca