sobota, 27. april 2013

Marjetice, marjetice - 3 v vrsto

Če so bili zadnjič v vrsti metulji, so danes v vrsti marjetice. A boste verjeli, da sem dobila idejo malo preden sem utonila v spanec...prav videla sem jo - podlaga zelena in bele, bele marjetice :-)

Namenjena je eni nežni osebi za rojstni dan, moji "drugi" mami :-)


In potem me je kar odneslo še k rumeno - oranžni varianti


Ta je za prijateljico, ki je tako pozitivna in energije polna oseba :-)

Uživajte v prazničnem dnevu, pojdite na travnik in naredite šopek iz marjetk :-)


5 komentarjev:

Andreja pravi ...

Luštni sta in tale ideja "tri v vrsto" izgleda fantastično!
Všeč sta mi :-))

Renata pravi ...

Tri v vrsto, super ideja. Zelo lepi, druga prav energična.

oldpunca pravi ...

Zelo lepi sta. Super ideja :-)

Danica pravi ...

Simpatično obe. Vse setranski. Lp

Vladuška pravi ...

Ja, vcasih se nam ideje utrnejo ob najbolj nenavadnih trenutkih :) Zelo simpaticne tele cvetoce marjetke in porocni album iz prejsnje objave je zelo lep.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca