ponedeljek, 22. julij 2013

Mandarinina torta

Poleti paše nekaj svežega, nekaj s sadjem, skuto, jogurtom. Nekaj, za kar ni potrebno vklapljati pečice, da ne segrevamo po nepotrebnem kuhinje :-)

Mandarinina torta:

Piškotno dno:

100 g piškotnih drobtin ( del lahko nadomestite z zmletimi mandlji, lešniki..)
50 g stopljenega masla

Maslo stopimo in polijemo po piškotnih drobtinah. Zmešamo in s pripravljeno maso obložimo tortni model.

Krema:

500 ml stepene sladke smetane
250 g skute
2 vanilijeva jogurta
8 lističev želatine
100 ml pomarančnega soka ( ali sok od mandarininega kompota)
75 g sladkorja
4 manjše pločevinke mandarin ( jaz sem dodala mandarine iz kompota - 1 velikega in enega malega)

Želatino namočimo in potem raztopimo v toplem soku.
Skuto zmešamo  s sladkorjem, dodamo jogurt, želatino in na koncu dodamo še stepeno smetano. Dodamo mandarine  in pripravljeno maso ulijemo na piškotno dno.
Jaz sem si nekaj koščkov mandarin pustila za okrasitev; mandarine sem položila na kremo in jih prelila s prelivom za torte. Malce se mi je mudilo, dobro je dati vmes torto na hlajenje in šele ko se krema malce strdi, preliti s prelivom :-)




Vsi jedci so zahtevali še dodaten kos, mislim, da to pove vse... Odlična je in še bo na jedilniku :-)

6 komentarjev:

Renata pravi ...

Mmm....tudi jaz bi šeee....

oldpunca pravi ...

Tole pa zgleda slastno osvežilno :-)

Tina pravi ...

Mnjami! Hvala za recept, Hali.

Helena pravi ...

Njami, zgleda slastno in verjamem, da takšna tudi je.

Simona pravi ...

Bi je zdajle kar en košček. Hvala za recept.

Alenka pravi ...

Res zgleda osvežilna! Vi mi pasal en košček :):)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca