nedelja, 4. avgust 2013

Podopustniška objave

Kuku, evo mene po 14 dnevnem odklopu na Pašmanu. Vreme je bilo super, toplo, rahel maestral vsak dan, da nam ni bilo prevroče. Slovenska noč na Pašmanu se ni končala brez nas in tudi klapa Intrade na ribarski fešti v malem ribiškem mestece Kali, se je poslavljala skupaj z nami. Lepo je bilo, pa saj je vsako leto, če ne bi bilo, se ne bi vračali tja že 12 let :-)


Zdaj pa še teden dni dopusta, da se odpočijemo od dopusta in potem polni energije naprej v zmage.

Hvala vsem za komentarje, v tem času sem kar nekaj vaših objav zamudila.Lepe izdelke ste ustvarili in sem vesela, da vam vročina ni pobrala vse volje :-). Tudi jaz sem že malce zaposlila svoje prste, toliko, da vidim, če še znam :-). Tako da se kaj kmalu udeležim kakšnega izziva...
Lepo nedeljo vam želim!

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Zelo lepo dopustniško razglednico si naredila :-) Verjamem, da je bilo super. Saj drugače na morju niti biti ne more :-)

Andreja pravi ...

Jap, vsega lepega je enkrat konec! Tudi jaz sem danes začela po 14 dneh :-))
Krasne fotke si naredila!

Kristina pravi ...

Lepe stvari minejo kot bi mignil. Uživaj še ta teden v dopustu.

Simona pravi ...

Hali, super da si uživala. Uživaj še ta teden. Potem pa spočita novim zmagam naproti!

Nena pravi ...

vidim da ste res uživali....mene tisti pravi dopust še čaka tam daleč nekje v septembru

Vladuška pravi ...

Super je te vroce dneve prezivljati na morju in kjer je lepo, se clovek rad vraca. Uzivaj se ta teden doma.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca