ponedeljek, 28. oktober 2013

Izziv CRAFT-alnica # 93

Na Craftalnici so punce rekle noč ima svojo moč :-)
In jo res ima. Eni taki čisto posebni metulji letajo takrat in rastline so temačne in ptice še bolj črne kot ponavadi :-)


Ozadnje sem senčila s Tim Holtz distress - temno modra in vijola. Potem sem vse skupaj poškropila z glimer mistom :-)


Ker na My Time To Craft želijo metulje prijavljam voščilnico tudi tja.

Kaj pa vi? Se bojite teme, se vam takrat čisto običajne stvari zdijo grozljive?

16 komentarjev:

vilinke pravi ...

Lepa voščilnica,podoben stil kot sem jo jaz naredila
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Lepo si ustvarila noc z distressi, meni deluje prav romanticno z metulji :) kar pa se tice strahu, vcaih zelo rada sedim v temi zunaj, vcasih pa imam bolj strahopetne dneve in mi ni prijetno. :)

Keti's Projects pravi ...

Čudovita je. Tema običajno pomeni, da se vse umiri in ostane samo tišina. Obožujem mir in tišino, zato mi je všeč, da ne stanujem v mestu.

Klara pravi ...

Zelo je lepa... :)

oldpunca pravi ...

Super te je navdihnil tale izziv na Craft-alnici :-) Čudovito si pričarala nočno življenje na travniku :-)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna je. Zelo lepo ozadje si ustvarila.

Danica pravi ...

Lepa je... tako romantična.
Lp Danica

Anonimni pravi ...

Vrlo je lijepa. Lijepo si uskladila noc i leptire.
Lp, Sonja.

Janja pravi ...

Krasno senčenje in izbira barv. Res je lepa.
Hvala, ker sodeluješ na 93. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Tina pravi ...

U, super! Voščilnica s polno luno...krasno!

moi pravi ...

Lepo si pričarala noč. Nič kaj strašljiva ni.

*Urška* pravi ...

Tale je bolj romantična,kot strašljiva-pa vendar čudovita.
Pozdravček Urška

Simona pravi ...

Meni tudi deluje romantično. teme pa se ne bojim. Saj veš delo na gradu, ki se prične zgodaj zjutraj (še po temi)ali pa včasih zavleče pozno v noč, te hitro ozdravi strahu ...

Andreja pravi ...

Krasna voščilnica! Čudovito si ustvarila mesečino na travniku!
Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

Goga pravi ...

Krasno si upodobila nočni travnik. Sama imam kar rada nočni mir in tišino, velikokrat se z užitkom sprehajam prav na večer, ko je že temno.
Pozdravček Lili

BojaMoja pravi ...

Prikupen nočni izlet ♥ ♥ ♥

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca