petek, 7. februar 2014

Prstani in šali

Pa je prišla odjuga in veter in celo po dolgem času malce sončka. Le toliko, da ne pozabimo kakšen je, oblaki so spet prevzeli oblast na nebu :-) Upam, da se lepši časi kmalu nasmehnejo vsem, od ledu okovanim krajem in naj se takšni časi ne vrnejo več.

Jaz vam pokažem uhane in prstane, ki so nastali k šaloma.Enega sem vam pokazala že zadnjič










In še tale bordo - roza









Preživite lep vikend!

14 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna črtasta kolekcija,
pa tudi šal je krasen
lp Tamara

Simona pravi ...

Sem zdajle pregledala tvoje objave. Se mi zdi, da me samo nekaj dni ni bilo, ti pa super produktivna. Pa kaj se le čudim, saj je vedno tako. Tele turkizne barve pa so krasne.

*Urška* pravi ...

Prekrasna kolekcija.Osebno pa mi je v oči padla bolj bordo-roza kombinacija.
Lp Urška

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Uuuu, to pa je kolekcija. Si že pasem oči.Super fino fajn. lp

Nataša pravi ...

Zelo lepa kolecija. Všeč mi je :)

Keti's Projects pravi ...

Luštna kolekcija. Predvsem druga je povsem v mojih barvah.

Unknown pravi ...

Danes posijal sonček.Lepe kombinacije!

Mojca pravi ...

Same lepe stvari nastajajo pri tebi! lp

vilinke pravi ...

Mravljica ne počiva ;) super kolekcija dodatkov ;)

Martina pravi ...

Predivno. Vrlo lijepa kolekcija.
Lp, Martina

Danica pravi ...

Obe kombinaciji sta lepi. Verjetno pa bi se odločila za modro - zeleno kombinacijo.
Lp Danica

oldpunca pravi ...

Pri tebi je spet vse v stilu :-) Šala sta krasnih barv, pripadajoč nakit pa je špica!

moi pravi ...

Ti pa delaš vse v stilu ;)
No, danes pa že dežuje in je odneslo še zadnje krpe snega.
Pa nič zato, taki dnevi so taman za ustvarjanje (ali praznovanje ;)
Čestitke še 1x.

Ne-Ja pravi ...

Super kolekcija - res ne vem od kje jemlješ ideje. Kadarkoli pogledam k tebi pogruntaš nekaj novega :).

papa

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca