petek, 28. marec 2014

Beležke

Mini oblečene beležke. Take za v torbico in pridejo prav, ko moramo na kakšnem čveku kaj zapisat. Recimo, kakšno barvo, obliko čestike si kdo zaželi, ali naročila. Joj kolikokrat kaj pozabim. Ampak najbolje od vsega je potem za nazaj pogledat, kaj si delal prejšnji mesec ali lansko leto. En čas sem bila pridna in sem si vse zapisovala, zdaj sem malo manj :-) Vse kar ne zmorem he he he.

Te so nastale v začetku meseca, da so se šle pokazat na sejem v Celje. No, danes je prišel čas, da jih pokažem tudi tukaj. Da bom lahko drugo leto pogledala za nazaj, kaj sem delala marca 2014.




Sonček imamo, petek je tu, veselim se vikenda, ko bomo samo doma, brkljali okoli hiše, le jutri zvečer naju čaka eno praznovanje rojstnega dne. Same fajn stvari, tudi vam želim vikend čisto po vaših željah!


16 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Fajne in zelo priročne beležke.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Krasne, še posebno tisti dve z zatičem se mi dopadejo. Lep vikend tudi tebi. čao

vilinke pravi ...

Lušne so, sem jih že občudovala na sliki s sejma ;) tudi jaz si rada zapisujem/rišem ideje ;) lep sončen vikend ti želim ;)

*Urška* pravi ...

Prav luštne so,pa še praktične.Težko bi se odločila za eno.
LP,Urška

Danica pravi ...

Pa so res fletne in praktične. Tudi jaz bi se težko odločila le za eno.
Lp Danica

moi pravi ...

Kjutkane so.
Tudi mi si bomo naredili vikend po našem okusu.
Uživajte.

Mojca pravi ...

waw kok lepe beležke! zelo priročna zadeva. lp

Hiška iz papirja pravi ...

O kako so prikupne, ena lepša od druge :)

Adrijana Knez pravi ...

Čudovite...prijeten vikend tudi tebi :))

Ne-Ja pravi ...

Res so čudovite! Pravijo, da pamentni pišejo, samo kaj ko se je potrebno spomniti da imaš beležko pri roki...

Renata pravi ...

Krasne, barvite beležke. Tiste z zatičem, so nekaj posebnega.

lp.

oldpunca pravi ...

Mene pri vsej tvoji pridnosti zanima samo to, če sploh kdaj spiš :-) Beležke so zelo lepe. Pisano pomladne :-).

Martina pravi ...

Prekrasne su.
Lijep vikend ti želim.
Martina

Helena pravi ...

Lepe, pisane, polne energije.
Uživaj v sončnem vikendu!

Simona pravi ...

Lepe so. Ti pa pridna. Super ustvarjanje v teh zadnjih dneh, ko sem malo manj spremljala bloge.

Sonja pravi ...

Simpatične beležke, tudi sama imam vedno rada kakšno sabo.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca