ponedeljek, 12. maj 2014

Čestitke za obhajilo

Še nekaj idej...

Tole čestitko sem že zdavnaj očudovala pri Vladki. In ko sta Vladka in Tina razpisali izziv Ko me inspirira #25, me je ta res spodbudil, da sem se lotila tudi jaz izdelave te vrste čestitk.



Na eni strani angelček, na drugi kelih...

In ko sem bila ravno v akciji sta nastali še ti dve ...



In želim vam prekrasen skok v nov teden. Na morju je bilo noroooo lepo. Sobota sončna ( in jaz opečena) , sem se naužila toplote, tile ledeni možje so že pokazali zobe danes zjutraj brrr.

12 komentarjev:

Vladuška pravi ...

To mi je tako dobro pri tebi. Ko naredis eno, se mimogrede dve zraven ;) Neverjetna si in sem pocascena, da sva te kar dvojno inspirirali. Ti vrteci krogeci so res super.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super lepe za obhajilo
lp Tamara

vilinke pravi ...

Zelo lepa zbirka,meni je najbolj v oko padla druga je res nekaj posebnega
LP Vilinke

Ne-Ja pravi ...

Super, da si si nafilala baterije na sončku in greš sedaj lažje novim zmagam na proti :)!. Ideja z angelčkom na eni in kelihom na drugi strani je fenomenalna!

oldpunca pravi ...

In ti to kar tako, mimogrede - narediš eno voščilnico in potem še kakšno podobno :-) Vse tri so čudovite.
Ta vikend si imela pa res srečo z vremenom na morju. Bo toliko lažje prenesti te "ledene dede" :-)

Martina pravi ...

predobre su. More-uf, malo sam ti zavidna.I ja bi na more..:)
Lp,Martina

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Morje ti resnično da energijo. Veliko si jo pobrala, upam, da si jo na obali pustila še kaj. Dobra inspiracija in izvedba. čao

Mojca pravi ...

ooo kako je prikupna!

Adrijana Knez pravi ...

Vse tri so zelo simpatične :) Nočko, Jana

Nena pravi ...

mast so lušne

Tina pravi ...

Oj, Hali...res je lepo videti, kako ti stopiš v akcijo... Cak, pa so tri čudovite voščilnice na mizi :-)! Vrteči angelček mi je zelo všeč...super si okrasila krogec tudi znotraj in domiselno uporabila rožice!

Hiška iz papirja pravi ...

Super je vrteči krog in na vsaki strani drug motiv!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca