torek, 7. oktober 2014

Prvi rojstni dan

Mali Anže, za katerega sem pred časom izdelala vabila za krst, je ta vikend praznoval prvi rojstni dan.

Ko sem idejo s sončkom in trakci videla na Pinerestu, sem vedela, da enkrat bo prišel čas za izvedbo.








14 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kako super ideja in izvedba!!!! Brez zamere, tole bo romalo pa v mojo mapo....enkrat naredi...za majčkene otroke je to idealna slikica. čao

Adrijana Knez pravi ...

Ta tvoj sonček pa kar privabi nasmeh na usta tako mi je všeč. Res super ideja kako so narejeni žarki!!!
Lp, Jana

moi pravi ...

O, kako lušno nasmejano sonce.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito sončece
vse najboljše
lp Tamara :)

Vladuška pravi ...

To je pa res tako veselo, zabavno in barvno.

Tanja E. pravi ...

Iii, kako je sončna, superca:)

Simona pravi ...

Tale sonček pa prav prikliče nasmeh na obraz in polepša dan.

Danica pravi ...

Luškan je tale pisani sonček.
Lp Danica

Ne-Ja pravi ...

Tale sončke je pa tako cartkana ideja - defenitivno bo tudi pri meni romal v mapico baby stuff :).

Renata pravi ...

Veselo barvito sonce. Krasna.

mihaela pravi ...

Tole je pa res odlična ideja!!

oldpunca pravi ...

Tvoj sonček je čudovit. Super ideja in krasna voščilnica. :-)

Martina pravi ...

O kako je slatka.
Lp, Martina

Hiška iz papirja pravi ...

No vidiš, kakšna super ideja, da človek trakce porabi! Ekstra simpatično :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca