ponedeljek, 24. november 2014

Praznične voščilnice 7

Nad tole serijo sem pa totalno navdušena... Tinine štampiljke so res nekaj posebnega in noro uporabne tako ali drugače. Idej je še nešteto, samo letos je že kar nekaj voščilnic narejeno, tako da ne vem, če bo še priložnost. Pa drugo leto, oz. jih uporabim za kakšne nepraznične ;-)





Pa prijeten skok v nov delovni teden. Zadnji v novembru...le kdo mi je ukradel par dni????

16 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Še ena krasna elegantna kolekcija
lp Tamara

Vladuška pravi ...

ooo, koliko praznicnih si nam pokazala cez vikend. Jaz sem tokrat kampanjsko vse pregledala in tele s Tininimi stampiljkami so res nekaj posebnega. Vejice in storzi zelo lepo izpadejo.

Naj se ti se iz srca zahvalim za tvoje darilce. Uhancki so krasni. HVALA ti :)

Tanja E. pravi ...

O kako so tele lepe, res krasne, seveda pa tudi tiste iz prejšnjih objav. Super pridna si!! LP:)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Z "Najlepšim parom" je res milina ustvarjati. Samo eno malenkost domišljije in kakšen Tinin kos, pa nastane čudovit izdelek. Te tvoje so mi pa do sedaj najbolj IN. Vse imaš zelo lepe ampak današnji komplet je pa....uf. čao

Danica pravi ...

Se kar strinjam s teboj kar si napisala glede Tininih štampiljk.
Ta serija tvojih voščilnic je fenomenalna.Zelo lepo si naredila.
Lp Dania

Helena pravi ...

Kakšna čudovita serija voščilnic s storži in vejicami. Zelo pridna si in včasih je res škoda, ker nimamo več znancev, prijateljev ..., da bi lahko ustvarjali še več :)

Ne-Ja pravi ...

Čudovita serija. Štampiljke so res univerzalne, sploh potem ko na vaših blogis spremljam njihov širok spekter uporabe :)

Hiška iz papirja pravi ...

Ooo krasne so! Se povsem strinjam s teboj glede Tininih štampiljk :)

Renata pravi ...

Krasna kolekcija.

Andreja pravi ...

JoJ kako si preidna ...že 7 serija :-))
Tudi ta mi je zelo všeč z osrednjim motivom, ki je lep verz!

oldpunca pravi ...

U, kakšna krasna serija! Itak sem navdušena nad vsemi tvojimi kreacijami, ampak tile storžki so pa čisto posebno lepi. :-)


Čarobna hišica pravi ...

Spet ena super serija ... joj kok ste vse pridne s toliko sezonskimi čestitkami ... bravo

Adrijana Knez pravi ...

Še ena čudovita kolekcija novoletnih izdelkov! Super si uporabila Tinino štampiljko in všeč so mi drobni dodatki! Hali tudi tebi en krasen teden ;)))

Tina pravi ...

Hali, najlepša hvala za prijazne besede...zelo sem jih vesela. Tvoj današnji kupček (je tako kot vsi ostali) tako dodelan in praznično slovesen, da je veselje!

Martina pravi ...

Predivna kolekcija. Volim ove velike natpise.
Lp,Martina

SaraS pravi ...

Uau, koliko voščilnic... tele tvoje serije se kar vrstijo. :)
Tale mi je še posebej všeč. Resnično lepa... preprosta, a... čudovita.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca