sreda, 17. december 2014

Posebni novoletni čestitki

Sem mislila, da sem že končala, ampak je uletelo posebno naročilo za eno čestitko, ki naj bo v kombinaciji s furnirjem... Dostava furnirja je bila v trnutku in jaz sem se prvič spopadla z izzivom rezanja furnirja...s škarjami in s pomočjo nožkov.

Najprej sem izdelala tole z vrati...

In smrekovimi vejicami in snegom in kraguljčki...



 Ker sem v vrečki našla še kos furnirja, ki je bil nepravilnih oblik, me je tako pritegnil, da sem izdelala še eno...




 Mušnica, simbol sreče :-)

V notranjosti štampiljke Najlepši par :-)

Naj bo sneg vsaj na čestitkah, če ga v naravi ni :-)

8 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Hali fantastično si se poigrala s furnirjem - mislim, da si odkrila nov material zase :)

Adrijana Knez pravi ...

Oooo Hali krasno si skombinirala papir in furnir. Čeprav je nehvaležen za rezanje, pa z njim zelo rada ustvarjam....ups, sem z njim ustvarjala pred kar nekaj meseci ;((( Drugače pa si naredila čudoviti voščilnici!

*Urška* pravi ...

Waauuuu,tole je pa naravnost fenomenalno!!!Lepo si se poigrala s furnirjem in nastali sta prekrasni voščilnici.
LP,Urška

oldpunca pravi ...

Iz vsakega materiala znaš sčarati fenomenalne voščilnice. Furnir ti je pisan na kožo. :-)

vilinke pravi ...

Čudoviti sta in nekaj posebnega ;)hvala za razlago ;)

Vladuška pravi ...

Tole s furnirjem je res dobra fora, kar sem z zanimanjem opazovala že pri Janji. In tvoji voščilnici sta definitivno nekaj posebnega.

Renata pravi ...

Spet nekaj novega, furnir. Dobro ti gre od rok delo z njim. Super voščilnici si naredila.

Tina pravi ...

Hali, toje je nekaj čudovitega. Toplina lesa in tvoji čudežni prstki....voščilnice so enkratne!

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...