nedelja, 17. maj 2015

Čestitka za birmo

Punce na Craftalnici so nam dale nov izziv: Sv.zakrament

Pri meni je nastala čestitka za deklico.

 V notranjosti žepek za denar.

 ... in mašnica Najlepšega para


9 komentarjev:

Renata pravi ...

Zelo lepa, čestitka.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Ti pa res "obvladaš" svete zakramente! :-) Čudovita rozika. Všeč mi je tudi notranjost.

Martina pravi ...

Predivna.
Lp, Martina

Vladuška pravi ...

Tudi vijola orhideje so lepe in tudi tale za birmo je tako nežna in lepa.

Goga pravi ...

Zelo zelolepa in tako nežno. Pa kako si jo lepo okrasila tudi znotraj.
Hvala, da si se nama pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Ne-Ja pravi ...

Nežn ain romantična z vsemi simboli - čudovita :).

Zvonka pravi ...

Čudovito birmansko voščilnico si naredila z zelo lepimi detajli in tale embosirna mapca mi je bila že zadnjič tako zelo všeč, da sem jo morala nabaviti.Lp Zvonka

Andreja pravi ...

Nastala je lepa in nežna voščilnica ter obdelana tudi v notranjosti. Zelo mi je všeč :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca