sreda, 26. avgust 2015

Poročna škatlica

Nastala je pred tednom dni. Čisto posebna poročna škatlica, za čisto posebna mladoporočenca. Ustvarjalca, umetnika, ženski del poznam tudi osebno. Mmhmhm kar nekaj treme je bilo prisotne in nekaj dni sem tuhtala, kako naj se lotim izdelave.

Ko se je naročnica odločila za obliko - škatla, sem vsakemu namenila eno stranico; Damjani 


Damjana se ukvarja z izdelavo lesenega nakita. In to takšnega s simboliko dreves. Ko sem čestitko izdelala in predala, sem izvedela, da so drevesa res posebna v njunih srcih, saj je Klemen Damjano zaprosil v parku Tabor - na drevesu :-)

In Klemen je ... marsikaj :-) Izdeluje čisto posebne deske, piše čisto posebne knjige. Jaz sem se odločila, da del njegovih izdelkov prenesem na "njegovo" stranico


In ena stranica je namenjena darilu evrčkom, za kakšno potovanje morda :-)

In nasproti en tag z lepo mislijo o ljubezni...


In v sredini prostor za podpise in čestitke


In takole je ko je razprta


In takole ko je zaprta...

Uporabila sem nežne, naravne tone, furnir. A ker imata rada tudi barve, sem dodala še malce rdeče - barve ljubezni.

Naj njuna ljubezen raste in raste in se razbohoti do neba in nazaj :-)

Škatlico prijavljam v galerijo Najlepšega para ( srčki, metulji, mašnica)



13 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Danes sem ugotvila, da nisem komentirala tvojih izdlekov že skoraj 2 meseca :( - priznam, da me je sram. Zamudila sem fnatastične tematske voščilnice, izdelke za novorojenčke, poročne lepote in še kaj bi se našlo. očarale so me hortenzije, naki posebne sorte in vsekakor tale zadnaj objava. Furnir z kombinacijo rdeče in še tematsko posvetilo vsakemu novoporočencemu posebej ti je noro dobor uspel. Škatlica je za 10 +.

Aja, pa čestitke za GD pri CRAFT-alnici, novo urejen delovni kotiček in seveda tvojemu sinu za sprejm na želeni študij :).

Dusi pravi ...

VAU,
Tole je pa noro dobro.

cebelica pravi ...

prav posebna in zelo lepa škatlica z osebnim pridihom. Čudovito darilo, ki ga bosta Damjana in Klemen gotovo zelo vesela!
Lp

Sapfina (Barbara) pravi ...

Uau, tole je pa res posebna škatlica in tako lepo si se potrudila za vsakega posebej! Zelo mi je všeč, še posebej pa ta pridih naravnega in lesa!

moi pravi ...

Prekrasna je, res narejena z ljubeznijo za ljubezen.

valentina pravi ...

Čudovita,v barvah ljubezni.

lp

Unknown pravi ...

madonca celi projekt tole kaj??
vse ti je pa ratalo superca:))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastična je
in koliko lepih detajlov
super
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Lepo si se potrudila in izdelala zelo osebno in zelo domiselno škatlico. Všeč mi je kombinacija furnirja in rdečih dodatkov. :-) Vau!

Vladuška pravi ...

Krasno si tole naredila. Deluje kot iz lesa in odlično se mi zdi, da si uporabila motive, ki so povezani z mladoporočencema in njunim delom.

Helena pravi ...

Všeč mi je, ker si v škatlico ujela njuna zanimanja in povezanost z naravo - lesom. Res deluje zelo naravno in toplo.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole je pa projekt za ustrašit...najprej sem si ogledala tvoja mladoporočenca...umetnika ni kaj. Nakit je pa ...težko napišem samo prekrasen, ker je bolj kot to. Vrhunski je in ženska ima res smisel. Težko delo si imela ampak škatlica je krasno izpadla in v njej je res delček vsakega od njiju. Bravo. čao

Tina Z. pravi ...

tole je prekrasno, tako naravno in res z mmislijo na oba prejemnika, bravo.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca