ponedeljek, 11. julij 2016

Okrogle obletnice

 in prav tako je jubilejni izziv Ko me inspirira
Čestitke Vladki in Tini za 50 let krasnih izzivov in inspiracij in gremo vsi skupaj do 100 a ne?
V soboto smo imeli družinsko praznovanje - 70 let mamine tete. Prav luštno je bilo "spoznati" sorodnike, ki so pred ohoho leti prišli v Slovenijo iz hrvaškega Zagorja, si tu ustvarili družine in žalostno, da smo tako blizu pa se skorja ne poznamo. No upam, da bo še in še priložnosti za druženja in spoznavanja. Saj veste vsaka generacija se manj pozna, moji otroci žal niso imeli možnosti spoznati mojih starih staršev, zato se toliko bolj trudim razložiti in povedati vse kar vem o naših prednikih, sorodnikih. In ja, vsako leto sem bolj nostalgična in mi te stvari več pomenijo in se razjočem ob kakšnem spominu. Uf sem naložila, oziroma naredila uvod h kuverti, ki sem jo izdelala za slavljenko...

 

Tale pa je nastala za abrahamko, ki uči fiziko in se ukvarja z astronomijo ( no to sem izvedela šele po tem, ko sme voščilnico oddala)...
 

Krasen teden vam želim... in voščilnici prijavljam na jubilejni Ko me inspirira.... 

7 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Spet si naredila prekrasni voščilnici.Izdeluješ jih kot bi jih stresala iz rokava :)
LP,Urška

Unknown pravi ...

ooo kolk lepoooo:)))šiki:)))

Vladuška pravi ...

Lepa kuverta in se popolnoma strinjam, da so taka srečanja oz. praznovanja neprecenljiva in da je zelo pomembno da se širijo ti spomini naprej. Hvala za čestitke za najin izziv in hvala tudi tebi, da se nama vedno znova pridružiš. Tale druga voščilnica je tudi zelo krasna.

moi pravi ...

Lušne so vse po vrsti.

Renata pravi ...

Krasni sta.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa kuvertta in zelo lepa voščilnica. :-) Super ideja z Einsteinovo formulo za učiteljico fizike. :-)) Imaš prav, da z leti postajamo nostalgični in cenimo stvari, ki so nam bile v mladosti "malo mimo". :-))

Sanja Novak Jurjavčič pravi ...

cudoviti ;)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca