nedelja, 28. avgust 2016

Čestitka - kuverta za poroko

 Nekaj nenačičkanega, brez srčkov, naravnega mi naredi, je prišlo naročilo :-)
in sem se izogibala srčkom in ostala pri smetanovi barvi papirja v kombinaciji z "naravnim", malce "špricanim". Senčila sem z distress blazinico old paper.

 

In v notranjosti uporabila Tinino šablono, ki že dolgo ni bila uporabljena, pa tako lepo izpade, kajne?
 

10 komentarjev:

Damjana pravi ...

Zelo luštna je v tej smetanasti barvi. In Tinine šablone si čudovito uporabila, prav tako napis. Tudi enostavnejše oz. brez barvitosti je lahko zelo lepo.

*Urška* pravi ...

Prav kraljevsko izpade vse skupaj.Lepo si sestavila in uporabila Tinine šablone.Sama kar nekako ne znam uporabljati samo eno barvo.

NinaS pravi ...

Super elegantna kuverta.

Zvonka pravi ...

Zelo lepo kuverto si izdelala in tudi barva mi je všeč.

Keti's Projects pravi ...

Čudovita je! White on white je vedno elegantna in posledično perfect za poroko. Sploh, če se želiš izogniti "pocukranosti". No, bi bila pa tudi tudi z belimi srčki čudovita! Jaz se zagotovo ne bi mogla upreti, da ne bi dodala vsaj enega majhnega nekam ;-)

Helena pravi ...

Zelo dobro si izpolnila željo. Prekrasna, elegantna in prefinjena voščilnica.

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč, kako je izpadla ta monokromatska voščilnica. In zelo lepo si izdelala tudi obojna vabila iz prejšnjih dveh objav.

Anja Ž. pravi ...

Zelo lepo in elegantno. Krasno si se znašla s samo belo.

moi pravi ...

Res lepo si vse skombinirala.

oldpunca pravi ...

Ti pa res znaš izpolniti vsako naročilo. :-) Čudovita je. Super si uporabila šablono rože v kotu.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...