sobota, 17. september 2016

Voščilnice - kuverte

 Za različne priložnosti...pa da bom imela moj arhiv poštiman. Če kje najdem kakšno stvar, jo najhitreje na blogu :-)


Poročne...
 

Prekrasen sobotni dan, posebej, če bo poročni :-) 

6 komentarjev:

Nataša pravi ...

Vse so prekrasne. Še posebej mi je všeč zadnja :)

moi pravi ...

Opa, koliko jih je in vse so zelo lepe.

Keti's Projects pravi ...

Lepa zbirka. Meni ne uspe ohraniti domače zaloge pa ne vem ali je preveč povpraševanja ali jaz premalo ustvarjam ;-)

Helena pravi ...

Uh, koliko jih je. In same lepotičke. Bi kar težko izbrala meni najlepšo.

Unknown pravi ...

uuuu kolk so lepe:)))

Dusi pravi ...

Ti si pa res taka pridna mravljica. Super!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca