sobota, 25. februar 2017

Voščilnica za petdeset let

Že spet boste rekli... no ta teden smo šli slavljenko presenetiti, no malo nas je pričakovala, pa bili smo uvidevni, smo prišli že ob pol 10 zvečer in ostali do... ja da ej bila 5o a ne in še malce čez. Včeraj smo tudi uradno zafeštali in jaz sem ustvarila tole voščilnico zanjo. Noter smo dali pa denarni prispevek za... novo kolo seveda :-)


Vse sorte materialov sem uporabila - papir, rožice, vrvico, gazo., čipko. Papir sem potiskala z vijugicami, potem sme odtisnila še note in jih embosirala z belim prahom. Prav všeč mi je postalo to packanje :-)





Tudi te štampiljke oz. napisa že dolgo nisem uporabila, prav paše naši slavljenki.




Čudovito soboto...

9 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasna je :)

Majda pravi ...

Tako lepo se je vrniti domov Hali - tudi zato, da se lahko potem naužiješ vse lepote, ki je nastajala med tvojo odsotnostjo :-) Kako ti uspe toliko ustvarjati med vsemi dogodivščinami? Že vem: v pustolovščini življenja je VESELJE ena izmed tvojih redno obiskanih destinacij. In ravno zaradi veselja med tvojim ustvarjanjem je nam v tako veliko veselje uživati v pogledu na ustvarjeno! Hvala, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

Bogato bogato, zelo lepo voščilnico si naredila.
Že nekaj časa se sprašujem koliko ur ima tvoj dan, da uspeš narediti toliko lepih stvari.

oldpunca pravi ...

Tvoje pacanje je zakon! Zelo lepo si sestavila voščilnico. Bravo, da znate tako zafeštati. :-) Meni je pa trenutno najbolj vđeč, da spet lahko povečam slike na tvojem blogu in si ogledam vse detajle. :-)))

Goga pravi ...

Joj Branka, kok je pa tale lepa. Midve bi res morali enkrat malo skupaj pacat, bi ble take luštne, rožaste, starinske.....

Renata pravi ...

Čudovito.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako si tole lepo naplastila. Ce bos res kdaj priredila kak mini mixed media tecaj na nasem koncu, se javim ;)

Vladuška pravi ...

Bogata z vsemi temi cvetovi med katerimi se skriva kolo.

Andreja pravi ...

ooo kako je lepa in zelo se mi dopade bogato cvetje na prvi strani :-)) Da o vintage barvah sploh ne izgubljam besed ...

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...