nedelja, 15. julij 2018

Nosečniški album

V bistvu je nosečniški in za prve dni, ko se je malo bitjece rodilo. Mami mi je zaupala, kaj ima rada in jaz sem potem vse dobre vile, drevesa, tulipane vključila v dekoracijo strani...






















Vsakič znova uživam, ko premetavam papirje sem in tja, ko izrezujem dodatke in ko potem vidim končni izdelek, sem navdušena in ko bodo notri nalepljene še fotografije, napisane misli, dogodki, bo album perfekten...
























6 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čudovit dnevnik si naredila in verjamem da bo bodoča mamica veselo zapisovala vse občutke :)

Klara pravi ...

Krasen spomin bo tale album! Lepa kombinacija barv in dodatkov...

Keti's Projects pravi ...

Krasno. Barve so TOP! Jaz se moram lotit poročnega albuma. Avgust bo kmalu tukaj ;-)

Majda pravi ...

Kako lepooooo, čisto si me očarala s tem albumom 😊. Še nekaj, kar nisem še nikoli poskusila 😉. Bom za začetek raje občudovala pri tebi, Majda

Janja pravi ...

Prekrasno si ustvarjala. Lp

VEANA R. pravi ...

Wow ! Čudovit album! Res prava mojstrica za design in usklajene barve <3

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...