petek, 10. avgust 2018

32/2018

Pozdravljeni v 32 tednu in nova serija prazničnih je tukaj. Tokrat sem se zopet pridružila izzivu na CCT, tokrat ustvarjamo po skici :-)




Vsaka ima malce drugačno ozadje...



Krogi odtisnjeni in embosirani z belim prahom, potem pa pobarvano z distressi.



Tako sveža je, uživajte v vikendu, ki je pred vrati, jaz definitivno bom. Doma, med mojimi ustvarjalnimi pripomočki ( kar nekaj novih je prišlo vmes, ko sem bila na dopustu in me že srbijo prsti), v kuhinji in z mojimi najljubšimi ( no enega bom pogrešala, ker je na morju ;-)

Prijavim na CCT.

4 komentarji:

Klara pravi ...

Uau, krasna serija! Super izgleda! Tudi mene je tale skica navdušila:)

Lucinda pravi ...

These are so delicate and pretty! Lovely layers in the background, the circles match the sketch beautifully. Thanks for joining in with the 52CCT.

AlisonC pravi ...

This is a beautiful and gentle colour which looks very special with the white. Thanks for joining in at 52CCT.

sweet art designs pravi ...

Super cr4eative. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca