torek, 11. september 2018

Štampiljke, štampiljke


 Včasih stopim iz cone udobja, cone mojih rožic, čipk, gaz in poskusim ustvariti nekaj, kar ponavadi ne. Kako uporabiti samo štampiljke recimo...









In ko začnem ne znam nehati. Tole sem izdelala za hčerino sobo, ki je v "monstera zeleni" fazi...





Tag za vajo...


....in potem še mini serija tagov :-), ki zmeraj pridejo prav...






3 komentarji:

moi pravi ...

Lušno sliko si ji naredila in fino je včasih malo stopit iz cone udobja, kajne?

Anja pravi ...

Uf, cona udobja... paše, kaj ne :o)

Pri meni te čaka darilce

oldpunca pravi ...

U, super si štemplala. Slika za sobo tvoje deklice mi je zelo všeč. Krasna monster zelena barva. :-) Tagce pa je dobro imeti na zalogi. Pridna punca!

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...