ponedeljek, 29. oktober 2018

Mala šola prazničnega ustvarjanja 3

Voščilnica s posebnim odpiranjem. Mhm Tina nam je pokazala krasno praznično voščilnico, jaz sem pa izdelala rojstnodnevno. In ja te moje nove igračke ( štampiljke in nožki) so me kar malo zasvojili :-)








Tako za nazaj sem naloge opravila, ampak Tinam nam je dala že novo domačo nalogo, tako da ni počitnic za ustvarjalce :-)

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

O, kako zelo je lepa! Zgleda kot tortica. Fantastičen izdelek. Pa tako lepih barv, da je veselje.
Ti vsaj utegneš delati naloge, jaz pa še blizu temu nisem. :-)

Tina pravi ...

Nadlepa je....prav res kot tortica :-)!

Vladuška pravi ...

Me je kar poneslo v pomlad. Izbrala si krasne nežne barve in vse skupaj lepo skombinirala.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...