sreda, 17. julij 2019

Čestitki za petdeset let

Zaželeli so si v roza-srebrni kombinaciji in velikost A5.















 Poletni izziv Najlepši par, Galerija meseca julija Najlepši par.




Z eno nogo sem že na dopustu...nekaj objav sem pripravila vnaprej, a morskih štirinajst dni bom posvetila kuhanju, branju, poležavanju, kolesarjenju, druženju. Se veselim vseh mojih mladičkov, ki bodo malo z nami, malo ne... Letos je vseh 14 dni z nama le najmlajši...




3 komentarji:

Majda pravi ...

Oooo - fantastična je!!! Čisto si me očarala z njo - barve, postavitev, resnično TOP!!!
Naj bo top tudi tvoj dan, Majda

oldpunca pravi ...

O, kako zanima in lepa barvna kombinacija! Dobro si vse sestavila v večjem formatu.
Uživaj na dopustu s svojimi mladički! :-)

Ne-Ja pravi ...

Moj špoklon nad mojstrovino v takem formatu. Najprej sem msilila da si nbaredila sliko oz voščilnico postavila v okvir s paspartujem in potem preberem da je voščilnica... NORO! Uživaj na dopustu :).

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...