sobota, 21. september 2019

38/2019

 
Tokratna je navrsti tema na 52 CCT in ta teden bomo ustvarjali z medvedi... no medvedi morajo biti na praznični voščilnici.
 
 
 Jaz sem seveda uporabila medvedke Najlepšega para. Najprej sem želela ustvariti snežno bele voščilnice, potem sem našla te modre  kartončke ( že izrezane) pa sem dodala te... saj veste, vse v duhu recikliranja in porabe materiala, ki ga je res veliko po omarah...


 
Naj bo čudovita tudi sobota, mi se odpravljamo na trgatev!
 

 

4 komentarji:

Renata pravi ...

Dobro si z reklicirala. Lepe voščilnice.

Renata pravi ...

Reciklirala je bilo mišljeno. Črke skačejo po svoje.

oldpunca pravi ...

Preprosto lepe so! Tinin medo še vedno zažiga. :-))

Fabiola pravi ...

trop mignon cet ours Branka, biz

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...