sobota, 18. januar 2020

3/2020

Tretji teden na blogu 52 CCT prinese temo. Tokrat morajo biti na prazničnih čestitkah darila :-)
 
 
Uporabila sem papir, ki sem ga dolgo hranila... za ne vem kaj in letos sem se odločila, da je čas, da začnem porabljati vse te silne zaloge, ki jih kopičim po omarah in predalih.


 
 
Najlepši par - galerija meseca januarja - darila iz serije škarti :-)
 
 

7 komentarjev:

Becca Sadler pravi ...

Hali: Terrific design layout for the gifts theme challenge! Great work, team-mate! Becca

A.Rose pravi ...

Very pretty card! Love your background paper.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo si sestavila voščilnico in izpolnila zahteve izziva.

Fabiola pravi ...

quel jolie ambiance Branka, j'aime ce fond a l'ambiance vintage et ces jolis paquets qui attendent d’être ouvert, biz

Majda pravi ...

Papirčki, tudi pri meni je zaloga prevelika ... hvala za navdih, te bom imela v mislih spet in spet.
Lepo si izpeljala izziv, naj bo lepa, v družbi tvojih ljubih, tudi tvoja nedelja, Majda

Helena pravi ...

Čudovita voščilnica v tradicionalnih barvah.

AndrejaM pravi ...

Krasno ozadeje in prikupna darilca. XOXO AndrejaM

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca