sreda, 19. februar 2020

Vabila za 70 let

Ustvarjena prejšnji teden za okroglo obletnico mojega očeta.
Grozd je pobarvan z distress oxidi.
 

 


 
To je to, zdaj čakamo še samo na zabavo, ki bo sredi marca :-)

 

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Zelo lepa vabila za očetovo praznovanje. Verjamem, da se boste imeli krasno.

Cvetoči travnik pravi ...

Hali zelo lepa vabila si mu pripravila, vidim da sva letnika:). Sedaj si me spomnila, da moram pokazati tudi svoja, ki sem jih pripravila samo za ožjo družino, kajti letos pri nas praznovanja, v obliki kot sem si ga zamislila, žal ni bilo. Mogoče bo pa za 80:))))
Lepo, da je imel nekoga, ki mu je to naredil z veliko ljubeznijo. Čestitke tebi in seveda očetu vse najlepše in najboljše. Pozdrav Andreja

Valentina B pravi ...

Krasno vabilo za očetovo praznovanje.
Ta grozd je tudi pri meni našel dom za očetovo praznovanje.
Najlepše je ustvarjati za domače in tiste, ki jih imamo najraje.

Nataša pravi ...

Čudovita vabila za očeta. Želim vam čudovito praznovanje.

oldpunca pravi ...

Krasna vabila si izdelala za očetovo praznovanje. :-)

VEANA R. pravi ...

Wow!! Za očeta se je treba potruditi, kajne? Prekrasna vabila si ustvarila !

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...