nedelja, 10. maj 2020

Čestitka za rojstni dan

...na zalogo..saj ne morem verjeti, ampak v tem karantena času sem ustvarila kakšen izdelek na zalogo. Verjamem, da bi mo kdaj še prišla prav :-)
Kako že pravijo...če ti življenje ponudi lomone, si naredi limonado...



Ja, zadnje čase mi je življenje prineslo limone, kar nekaj limon. Ampak, kar te ne ubije, te okrepi, pravijo. Verjamem, da se bom drugo leto, ali morda že čez nekaj mesecev spominjala teh mesecev drugače, da bom takrat razumela, da  se vse stvari zgodijo z razlogom ...


Ostanki papirjev, kombinirani z limonami Najlepšega para. Kaj naj rečem, ob pogledu na čestitko, sem kar boljše volje :-) Rumena barva ima svoj čar in svojo energijo.





3 komentarji:

Nataša pravi ...

Krasna limonina voščilnica. Zelo mi je všeč <3

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa in sončna - pa prav nič kisla, kljub limonci:)). Lep pozdrav Andreja

Tina pravi ...

Čin, čin z limonaddo....zate sem prepričana, da boš izluščila vse dobro iz trenutnih dogodkov. ta krasna voščilnica to vsekakor napoveduje ;-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca