petek, 25. september 2020

Čestitka in zahvala

 Nova kolekcija Najlepšega para je že nekaj časa po ustvarjalnih kotičkih. Seveda sem morala tudi jaz nekaj nakupiti.

In tale skodelica me je res očarala...ali začarala, komaj čakam, da jo uporabim tudi pri kakšni "zimsko - praznični" čestitki.

Ustvarila sem čestitko za tridesetletnico, tri skodelice ponazarjajo njene tri otroke... in želja je bila, da je čestitka v zeleni barvi....








In ker sem res tako uživala v rezanju in barvanju rožic, sem ustvarila še eno zahvalnico.



















3 komentarji:

Klara pravi ...

Čudoviti sta! Tudi mene skodelice še čakajo!

Ne-Ja pravi ...

Kako fantastično si uporabila skodelice - všečkam obe verziji :) . Recept za tortico moram spraviti v digitalno obliko in ti ga posredujem. Lep vikend!

Tina pravi ...

Čisto sem navduešena kako si uporabila skodelice, ptredvsem pa drobno cvetje :-D!!!!

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...