sobota, 1. maj 2021

Izziv #18 - Rdeča kot kri

 Pozdravljen mesec maj in kot ponavadi je prvi dan v mesecu namenjen izzivu v Veseli hiški. Tokrat želimo na izdelkih rdečo barvo...


Jaz sem tokrat ustvarjala zase :-) Ustvarila sem "venček" iz obroča za šivanje Najlepšega para.





In tako izgleda na vratih...



Ena sama sreča <3

Upam, da se nam pridružite s krasno rdečo pri ustvarjanju. Se veselimo vaših izdelkov...
Poglejte še k Sonji, Janji, MajdiValeriji in Veani...








4 komentarji:

Valerija pravi ...

Kako čudovit venček. Všeč mi je, da si ga tako bogato okrasila z vejicami in cvetjem.

Tina pravi ...

Oooo, tale venček je pa tako zelo lep. Prekrasno si ga napolnila!

oldpunca pravi ...

Čudovita ideja z venčkom kot obešanko. Krasno si napolnila obroč za šivanje.

FinArt pravi ...

Noro kako mi je všeč tvoj venček. Barva, cvetje, ptiček... Res poln sreče. Objem in pozdrav. Janja

IZZIV #54 - ČRKA V

                                               Veselje, vesolje,  venček, veverica,  vijolica, vila,  verjemi, vijolična... Sponzorka tega m...