četrtek, 1. julij 2021

Izziv# 20 -Vijola kot vijolica

 Lepo pozdravljen julij in pozdravljena vijola barva, ki je tokratna barva na blogu Vesela hiška



Sponzor meseca in vijola barve je trgovinica Papirnati kotiček
Andreja iskrena hvala za  tako lep in bogat sponzorski paket. Ustvarjanje je bil čisti užitek...




Ustvarila sem večplastno čestitko za petdeset let. Z ležalnikom v sredini, saj slavljenka zelo rada uživa  ob bazenu, morju na ležalniku, v senci. 



Vse te rožice, vejice sem izrezala s škarjicami in moram rečt, da je krasna sprostitev :-) Sem narezala še kar nekaj delčkov, tako, da sigurno nastane še kakšna vijola čestitka :-)


Tudi v notranjosti sem si dala duška...




Tale je pa že odpotovala k Andreji v zahvalo...

                                    

Pridružite se nam v mesečnem izzivu in ustvarjajte z nami v vijola odtenkih...











4 komentarji:

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi ti si se lepo spopadla z vijola odtenki. Čudoviti voščilnici si sestavila.
Objemček k tebi.
Danica

Valerija pravi ...

Kako lepo voščilnico si naredila. Tale ležalnik kar kliče v svoj objem... Všeč mi je, kako se vedno znova potrudiš tudi z notranjostjo voščilnice. Super!

VEANA R. pravi ...

Branka kako lepo si okrasila zunanji in notranji del voščilnice. V vijolični, kjer v sredini kraljuje ležalnik, najljubša stvar tega meseca, poleg morja in sonca. Krasno si skombinirala rožice, listje in izreze. Verjamem, da je bila prejemnica zelo vesela. Lepo se imej in pozdravčke pošiljam. Veana

FinArt pravi ...

oo, ta ležalnik pa kar vabi, da se zlekneš vanj in prisluhneš zvokom narave. Prekrasna, zelo lepo okrašena voščilnica. Všeč mi je, da poskrbiš, da je tudi notanjost lepo bogata in pisana. Objem in pozdrav Janja

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca