sobota, 23. oktober 2021

41/2021

Nov teden nov izziv... danes z malo zamude. Potepanje po Krasu je malo zamaknilo izdelavo in objavo praznične voščilnice.

Moja pop up  čestitka  izgleda tako



Poigrajte se z nami tudi vi. Jaz sem opravila tudi prvo nalogo v letošnji soli prazničnega ustvarjanja - ustvarila sem venček na moji pop-up voščilnici.





6 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Krasno pop-up voščilnico si naredila. Venček je zelo lep.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

čudovita je!

Tina pravi ...

Čudovit venček in krasna voščilnica...sem vesela tvoje naloge!

Majda pravi ...

Krasna je :-)
Hvala za navdih in za vse tvoje čudovite odgovore na moje izzive v mesecu oktobru.
Še veliko srčnih potepanj ti želim, Majda

Vladuška pravi ...

Čudovit venček. Krasne barve.

Fabiola pravi ...

splendide création Branka, chic et classe, biz

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...