sreda, 1. december 2021

Izziv #25 Zlata in srebrna kot blišč

 Pozdravljen december in še zadnji izziv v Veseli hiški. Kot se spodobi za mesec december, se bo pri ustvarjanju vse bleščalo. 




Sponzor tega meseca je trgovinica Premium craft in Maja, najlepša hvala za prekrasen material, ki si nam ga poslala 









Jaz sem ustvarila tole elegantno čestitko v temno sivi in srebrni kombinaciji. Dodala sem venček in napis. Šablona praznična vrata je res uporabna :-)




In potem sem se spomnila na idejo o malce drugačni smreki, no smreka je bila malce "čokata", nizka pa sem jo spremenila v stožec, okrašen z venčkom. Lahko ga kam obesimo , ali pa postavimo na polico :-)






Poglejte še 


Poglejte še k ostalim stanovalkam Vesele hiške, kako so ustvarjale v zlati in srebrni barvi :-)


Prijetno ustvarjanje in uživajte v vseh dneh decembra...




1 komentar:

Valerija pravi ...

Branka, čudovita voščilnica in prav tako okrasna smrečica. Lepa izdelka v prelepih srebrnih odtenkih.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca