sreda, 1. marec 2023

Izziv #40 - Pomladni veter

 Pozdravljen marec in nova pesem za inspiracijo v Veseli hiški

POMLADNI VETER
NEŽA MAURER
 
KO POMLADNI VETER ZAPIHA,
ZAPOJE SVET:
VSAK LIST IMA SVOJO PESEM,
VSAKA BILKA,
VSAK CVET.
ŠE JAZ, KI TISTE SEM VRSTE,
DA SI ZAŽVIŽGAM NA PRSTE.
Mavelu je sponzor tega meseca in Marina najlepša hvala za poslane štampiljke.


Jaz sem se odločila za dekoracijo obroča za vezenje... Napela sem blago - stara doma tkana rjuha, zapuščina moje stare mame. Skrbno hranim vsak košček...
Rože sem odtisnila na bež platno, jih pobarvala z distress blazinicami in vsako rožo, list ročno izrezala s škarjicami




Dodala sem še napis veselje na kuverto in Življenje je lepo, še posebno če se nasmehneš...














4 komentarji:

Valerija pravi ...

Pomladni veter je v tvoj ustvarjalni kotiček prinesel nekaj novega in svežega. Čisto sem navdušena nad tvojo mojstrovino. Bravo!
Lp

Papirnate radosti pravi ...

Jooj kako lepo in domiselno si ustvarila pomladni veter, in kako čudovite barve:*

Ne-Ja pravi ...

Kako svetovna ideja, da si potiskala platno. Lepo si izkoristila pomladni veter ;).

Valentina B pravi ...

Branka, čudovito, prečudovito!
Navdušena sem nad idejo, nad materialom in barvami!
Ti obroči za vezenje so prekrasna oblika za dekoracijo doma in spomine.
Čudovito si ustvarila pomladni veter in upam, da je zapihal tudi v tvoj dom.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca