nedelja, 1. oktober 2023

IZZIV ŠT. #47 - ZLATA JESEN

    Pozdravljeni v prvi oktobrski nedelji in novem izzivu v Veseli hiški. Seveda se za lep jesenski mesec spodobi, da ustvarjamo na temo jeseni in naj vas pesem Neže Maurer Zlata jesen.                         


                                              


ZLATA JESEN

NEŽA MAURER

 

GROZDJE NABIRAMO,

V KOŠEK GA SPRAVLJAMO,

DA SI NAPREŠAMO

MOŠTA POLN SOD.

LEŠNIKE BEREMO,

V KOŠEK JIH SPRAVLJAMO,

DA SI NAPEČEMO

SLADKIH POTIC.

ZRAVEN PREPEVAMO

PESMI O SONCU,

DA BO ŠE DOLGO

ZLATA JESEN …


Oktobrski sponzor je trgovina Najlepši par in nekaj novih izdelkov se je znašlo v moji košarici. Tina najlepša hvala za spet prekrasno kolekcijo in darilni bon s katerim si nas razveselila.


Jaz sem ustvarila čestitko za petdeset let z nekaj šablonami iz stare kolekcije in uporabila sem tudi novo šablono angelčka/deklice.

V notranjosti sem naredila še žepek za darilni bon turistične agencije. 








Naj vas pesem toplo navdihne in pokukajte še k ostalim ustvarjalkam Vesele hiške, kako so ustvarjale na temo zlate jeseni.



 

 

Ni komentarjev:

Čestitki za birmo

 Za eno birmanko sta nastali dve čestitki. Ena klasična, z žepkom... Druga v obliki škatlice Galerija meseca maja Najlepši par. Pomladna gal...