četrtek, 1. februar 2024

IZZIV #51 - ČRKA M

 Pozdravljen mesec februar in pozdravljena črka M v Veseli hiški.


                                 


Sponzor meseca februarja je trgovina Najlepši par in Tina je z novo kolekcijo res zasijala in navdušila prav vse ustvarjalke. 

                        


Težka odločitev je bila, kaj najprej dati v košarico in komaj sem čakala, da sem lahko začela ustvarjati. Nagrada, ki jo podarja Tina je darilni bon, da bo nakupovanje malce lažje :-)




Tina, hvala iz srca...


Venčki, vejice, napisi me zmeraj pritegnejo in prav z veseljem sem ustvarjala na tokratno črko. Izbrala sem M kot Modra :-) in M ZA našo "modro" mladenko Kajo in njenih 29 let :-)




M kot misel





Po dolgem času sem spet ustvarila easel čestitko.
Uporabila sem moder "jeans" papir, venček, cvetočo češnjo, štampiljko , pentljo, krog, pravokotnik, napis zate in vse najboljše pa iz starejših kolekcij Najlepšega para :-)
Kaj naj rečem,  čisti užitek, vse drobne cvetice in delčki tako lepo pašejo skupaj, cvetoča češnja se dopolnjuje z venčkom. 
Komaj čakam vse vaše izdelke in kako bo vas navdihnila črka M. Seveda pa poglejte še na bloge Janje, Majde in Valerije kako je njih inspirirala črka M.



2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Prav cool zgleda in zelo lepo si jo izdelala.

Tina pravi ...

Branka, hvala ti. Čudovita je...tako lepo se ji poda jeans papir!!

Čestitka za krst in za poroko

  Za malo deklico, ki je šla h krstu je nastala tale čestitka... Za starša pa čestitka ob poroki. Ja, oba dogodka sta bila na isti dan. Gale...