četrtek, 18. junij 2015

Čestitke za valeto in maturo

Bila je valeta...

Bilo je lepo, ganljivo, nostalgično, prava plesna predstava, sproščena mladina, ponosni starši. Solze v očeh pri govorih, naježena koža... Res luštna generacija so bili in mislim, da to mnenje delijo tudi zaposleni na šoli...Zato en velik hvala vsem, ki so bili kamenček v mozaiku življenje teh naših devetošolcev...



In nastalo je nekaj čestitk na to temo...



V roza...

Oranžna za fanta...

In tale za maturanta...



In moja plesalka...





 Naj ohranijo srčnost, prijateljstvo in pogum...











5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepo si tole napisala in tudi jaz jim želim, da bo ohranili srčnost, prijateljstvo in pogum. Vse troje je zelo pomembno v življenju. Ti pa si lepo pridala svoj piskrček z zahvalnimi voščilnicami.

Helena pravi ...

Lepo je videti mlade na svojem maturantskem plesu. Všeč mi je, ker je tvoja deklica izbrala lepo in preprosto belo obleko. Krasno ji pristoji!
Zahvalnice pa so prekrasne!

Mojca pravi ...

ooo krasne voščilnice ob tako pomembnem dogodku! lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super voščilnice, tvoji dami pa srečno na njeni nadaljni poti
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Ob prebiranju tvojega prispevka me je kar zaščemelo v očeh. Zelo lepo si napisala in ustvarila čudovite čestitke ter zahvalnico. Tvoji deklici pa želim vse najlepše na njeni poti! :-))

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...