četrtek, 8. december 2011

Spirale, fimo spirale

Že v prejšnji objavi sem malo nakazala, da se poleg papirja valja po moji mizi tudi fimo. Kar nekaj izdelkov je nastalo, nekaj že videnih, nekaj čisto novih. Bom začela s spiralami. Ko je Nataša objavila na blogu navodila, sem vedela, da tole moram preizkusiti...in ja potegnilo me je v... spirale, kaj pa drugega.
Moram povedati, da mi je pri zvijanju kačic pomagala moja deklica in je super, da mi ni dolgčas, delo hitreje teče in vse sorte se v tem času pogovoriva na samem, brez moških ušes :-)

Ognjena kombinacija


In zeleno-srebrna-vijola - turkizno modra ... vsega po malem, uporabila sem vse ostanke v škatli z načetim fimo. Super je, ker pri "extruderju" nikoli ne veš, kaj bo prilezlo ven.


Pa da ne bo čisto nepraznično obarvana objava pokažem še naš letošnji adventi koledar... mhmhm ja, ni bil ravno prvega obešen, ampak  od zdaj naprej bomo pridni in uživali vsak dan v nalogah, ki so zapisane (čokoladice v čokoladnem koledarju so pridno pospravljene vsak dan, to je jasno).


Ko bodo vse naloge opravljene, bomo na ščipalke pripeli novoletne voščilnice.

Včeraj smo igrali igrico, ki jo je izbral najmlajši :-)




5 komentarjev:

majcha pravi ...

Fimo ogrlice so NORO LEPE!
Prva je še v "mojih" barvah...
Mi smo imeli pa včeraj vročo čokolado na sporedu :)

xajA pravi ...

U, zelo produktivna si! Lepo, nakit je krasno uspel!

Anonimni pravi ...

Prekrasne ogrlice!:)
Lijep pozdrav draga!

Phoenix pravi ...

Spirale su krasno uspjele...
Kombinacija boja također vrlo uspješna...
Prekrasne su mi...
Lijep pozdrav

Vladuška pravi ...

Ta spirala res zelo lepo izpadejo, sploh ognjena varianta mi je zelo zelo všeč. Super da se takole skupaj zabavate. Uživajte v tem adventnem času.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...