nedelja, 18. december 2011

Zelena čestitka

Zadnje čase imam rada zeleno barvo...in tale kombinacija zelenega paipirja in temno rdečega satenastega traku mi je še posebej ljuba. Še sama ne vem zakaj, mogoče zato, ker bi človek rekel, da to pa nikakor ne paše skupaj.

Za mojo dobro prijateljico, ki praznuje rojstni dan - dostava bo direktno v nabiralnik. Notri pa same lepe, pozitivne misli in želje...


Polona, vse najboljše!

4 komentarji:

Simona pravi ...

Res je lepa kombinacija.

Vladuška pravi ...

Meni se dopade ta kombinacija in mi je čestitka všeč in še zanima je, ko se odpre. Lepo si jo tudi v notranjosti naredila.

Sonja pravi ...

Meni je barvna kombinacija všeč in prav lepa čestitka je nastala. Taka posebna :)

A... nakit pravi ...

super je čestitka!!! :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca