sreda, 25. april 2012

Čestitka s filcano rožico

... ja tudi to sem poskusila narediti, najprej nekaj čudnih poskusov, potem sem pa le našla nek sistem in spravila rožico in listka na voščilnico. Samo zato, ker sem želela za Majo, ki je praznovala rojstni dan, narediti nekaj posebnega. Da se bo ujemalo z darilom in da bo darilo takšno, da ga lahko dam v poštni predal - takšni kot so v stolpnicah in blokih, katerih reža je res majhno majhna.

Rada ima modro barvo...

Podlago sem odrezala s pomočjo nožka in sizzixa, ročno obšila obod, prav tako tudi žile na listih.

Ker je zadnji dve leti dobila nakit za darilo, sem se letos odločila za malce drugačen nakit, nakit, ki ga ne bo nosila ona, ampak ... stanovanje


Filcane rožice, povezane s tankim bombažem, vmes nasnute perlice ( preiskala vse škatle in postrgala vse zaloge barvnih lesenih kroglic), nekaj je vmes tudi ostankov fimo perlic. Na rumeni rožici pa ena pikapolonica za srečo.

7 komentarjev:

Marina pravi ...

o lušno si sfilcala tele rožice, ki se lepo znajdejo tako na voščilnici kot na nakitku za stanovanje=)

Pozdravček, pappa

Alenka pravi ...

kako so luštne te rožice!! čudovito!

Simona pravi ...

Lušno in voščilnica je res nekaj posebnega.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

luštkane rožice. jaz se počutim pravi začetnik, še to komaj, ko gre za filcanje.a so te rožice na suho sfilcane? in kaj uporabljaš,da so tako enakomerne?
hvala za odgovore <3

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

luštkane rožice. jaz se počutim pravi začetnik, še to komaj, ko gre za filcanje.a so te rožice na suho sfilcane? in kaj uporabljaš,da so tako enakomerne?
hvala za odgovore <3

Tina pravi ...

Kako krasno izpade filcana rožica na voščilnici. Prav nobenih dodatkov ne potrebuje!

MarikaGabez pravi ...

Spet si lepo sčarala (sfilcala) eno lepo darilce. Lepe rožice.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca