ponedeljek, 23. april 2012

Rjav nakit

... še ena serija v rjavem. Z dodatki zlate, bakrene, svetlo rjave in turkizno modre. Še zmeraj mi je všeč kombinacija barv, kombinacija krogov in kvadratov.
In všeč so mi skrajšani delovni tedni, všeč mi je da konec tedna obiščemo sorodnike, s katerimi se vidimo 1x na leto. In poem nas čaka obvezen prvomajski pohod, pa malo počitka še na drugi praznični dan ( dokler ga še imamo) in potem bodo baterije polne tam nekje do julija, ko pride na vrsto morje.
Ampak ja, vem da čakate fotografije... tale modra me je spomnila na morje in plažo in vonj po ribah...






6 komentarjev:

Marina pravi ...

O waw koliko čudovitih obeskov... Tudi meni je kombinacija modre in rjave naravnost fantastična in tako nepredvidljiva=) Tudi jaz komaj čakam tele prvomajske praznike in vse kar je povezano z njimi...

Lep začetek tedna...pappa

Andreja pravi ...

Zopet si bila pridna in na veliko fimala :-))
Krasni izdelki!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

krasne stvari.
vas,ki delate s fimo občudujem, kakšno bogato domišljijo in iznajdljivost imate. in tudi ti si tokrat ravno to pokazala- bujno domišljijo

valentina pravi ...

Tule pa je bilo veliko ustvarjalne domišljije.
Bravo.

lp

Mojca pravi ...

Tile krogci, ki jih vstavljaš, so mega mega. Pa vse so lepe noooo :)

Simona pravi ...

Tisti drugi obesek - v rjavih rtonih je danes moj favorit. Do praznikov pa tudi sama že kar odštevam.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca