četrtek, 13. december 2012

Drobne pozornosti

Sem rekla, da letos ne bom jamrala kako ni nobenega časa, kako le- ta hitro beži, kako me prehiteva po desni. Ne, ne saj ne jamram, še zmeraj uživam v ustvarjanju. Da vse uspem, sem urine kazalce na budilki pomaknila še bližje četrti uri :-) Letos bomo praznično pecivo pekli očitno šele po praznikih, nič hudega, saj veste, ko so prazniki je vsega dovolj, potem bo pa prav fino še kaj dobrega speči in pohrustati :-)

Pokažem še mini snežake, ki so pravkar nastali :-)



Nad vsemi pa sta bdela mami in očka :-) No mami je že šla od doma, privoščila si je malce počitnic, očka pa pozdravi vsakega obiskovalca, ki pride k nam.




In nastale so še sivkine deklice, tokrat v rdeči kombinaciji.Nič manj ne dišijo kot tiste bele iz ene izmed prejšnjih objav :-)


Prav lepo bo ena pasala v naš dnevni kotiček - moja tašča in jaz smo združile moči: ona mi je zašila prevleke za blazine v zg. kombinaciji, jaz sem izdelala iz fima gumbke :-)

Lepe sanje!

11 komentarjev:

Kristina pravi ...

Luštkani snežaki, punčke v rdeče srebrni kombinaciji so mi pa še bolj všeč kot prejšnja serija. Neverjetno vztrajna si.

Urškin Raj pravi ...

ČETRTI URI?!?! jao si pridna :)

Tanja E. pravi ...

Srčkane in ljubke stvari ustvarjaš, zelo so mi všeč, LP:)

Klara pravi ...

Kako so simpatični. Lepo si jih naredila. Pikica na i pa so cofki, ki jih imajo za slušalkice. Tudi tisti s kapico mi je všeč in sivkine deklice. :)

Andreja pravi ...

Krasni snežaki :-))
Deklica pa prav tako!

Vladuška pravi ...

Tebe smo pa res že pograšali, ampak zdaj vidim, da so te snežaki ugrabili vse dokler jih nisi lepo uredila, oblekla in namazala :) Zelo lušni so in te deklice tudi. Tudi meni je tako kot tebi, fino, da veliko ustvarjam, hkrati pa lovim svoj rep.

Janja pravi ...

Koliko simpatičnih snežakov. Sivkine deklice so mi zelo všeč. Rdeča jim prav paše :). Lp

Nena pravi ...

lušni snežaki in lušne pupe. sem se spomnila da imam še od lani polno vrečo culic iz tila ki sem jih dobila iz USA. sivke imam pa menda tud dva velika lonca

Simona pravi ...

Jaz tudi ne bom jamrala, Čas pa leti. Super so tile snežakci. in pupe tudi.

Keti's Projects pravi ...

Joj, spet ena luštna zadevica. es čudovita darilca.

Mimogrede, na moje blogu te čaka presenečenje.

Lp, Keti

Tina pravi ...

O, kako so vsi po vrsti ljubki!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca