ponedeljek, 31. december 2012

Šestnajst let

Redke so moje letošnje decembrske objave. Saj veste, letos se se udeležila "štantkanja" in bila tako zelo malo doma, stlačila sem obveznosti v teh 24 ur, ki jih imamo na dan in kaj naj rečem na zadnji dan? Bilo je luštno, zanimiva izkušnja in ne, ne bom rekla, da se ne bi tega nikoli več šla. Rada imam stik z ljudmi, klepet, energijo. Pred vrati je novo leto, le kaj mi bo prineslo?

Ampak danes je objava namenjena mojemu najstarejšemu sinu, ki je včeraj dopolnil 16 let. Dan smo preživeli skupaj in ga malce razvajali. In seveda je dobil čestitko... in to kar dve čestitki. Eno sem mu naredila jaz, jo skrila in zvečer se je v ustvarjalnico zaprla Tinkara... Kot lahko vidite, so najine misli in ideje zeloooo podobne. S tem, da je ona še bolj ustvarjalna in mu je naredila res sladkih teh 16 let... izdelala mu je čisto taprave domače bombone in liziko :-)



In ja še malo pa bom "tamala" v familiji


1 komentar:

MarikaGabez pravi ...

Kako ste timpatični!!!
Sladkih 16. In tudi meni čisto malo manjka, da bom najmanjša.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca