petek, 1. februar 2013

Maturantski ples

Tri čestitke , ki so nastale za čisto posebno priložnost - maturantski ples. Se še spomnite svojega? Jaz se :-)
In vseh oblek iz tistega časa...in frizur, ja pri nas doma imajo otroci cel žur, ko gledajo stare albume s fotografijami :-) Rdeča obleka je še zmeraj doma, je prišla že prav za kakšno pustno šemljenje .

Dosti obujanja spominov... gremo k objavi 3 čestitk, ki so nastale za dekle, ki bo imela maturanstki ples.

Prva asociacija - obleka v roza


..in potem še ena v rdečem, na tri dele, z žepki...



...in še ena sovica - maturantka :-)





7 komentarjev:

iris-irena pravi ...

lepe čestitke!
lp

Janja pravi ...

Lepo si oblikovala oblekici. Sovica pa je krasna. Lp

MarikaGabez pravi ...

Vse tri so fenomenalne. Obleke kot bi jih skrojila čisto prava krojačica in sova ..... lepotička, ki je povrhu vsega še pametna.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ja, je blo luštno. čeprav smo bili generacija "usmerjenčkov", so nam privoščili maturantski ples.
voščilnice pa tudi luštne. tista rdeča te je najbrž povlekla nazaj na tvoj maturantski ples.

Tina pravi ...

O, lepe maturantske voščilnice. Ravno prav svečane in punčkaste obenem! Naše fotke iz maturantskih so pa res legendarne, kaj? Tudi moja je podobna...

Simona pravi ...

Ja maturantski, kje je že naš. Sem imela podobno frizuro :o) In tudi sama sem se zadnjih štirinajst dni ukvarjala z maturantsko obleko - sestričnina hčerka si je zaželela, da ji jo sešijem in mislim, da je uspela.
Voščilnice so zelo, zelo lušne.

Nena pravi ...

ha ha ha tudi pri nas pokamo od smeha ob gledanju starih fotk ;)
sploh moje poročne so ubi bože....moja frizura je GROZNA čeprav j bila ex tašča frizerka.
voščilnece so pa super. sploh sovica je enkratna ker sem se jaz že spogledovala z enim nožkom....daj vidim da ga ne rabim :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca