sobota, 30. november 2013

Bleščeče

Novo leto, božični čas je čas za bleščeče. Iskrice v očeh, ledene sveče na oknih, ledene sveče iz streh. Iskriv nasmeh, ko dobiš darilce, ki ti je pisano na kožo.Ni nujno, da poveš svojo željo, še bolj te razveseli, ko ugotoviš, da si dobil točno to, kar bi si tudi sam kupil :-)

Dosti filozofiranja.
Prstani so nastali že nekaj časa nazaj...

Črna in bleščice...


Rdeča... če nas rado zebe, moramo obleči rdeča oblačila; rdeče nogavice, rdeč pulover, mogoče rdeče spodnje perilo ;-)



In še en komplet, ki me je spet jezil pri fotografiranju..mhmhm bo res treba na kakšen tečaj.




In jutri je prva adventna nedelja. Že imate venček, aranžma? Jaz sem tega naredila že v sredo, za eno obdarovanje ( maček v žaklju z bivšimi sodelavkami)... mi je noro všeč, tako da se mi zdi, da bo letos okrasitev našega doma nekaj v tem stilu :-)



Malo večji kozarec za vlaganje, čipka, vrvica, svečka, vejice smrek iz gozda, bora od sosedov, pušpan izpred domačega praga in malce snega v prahu .

6 komentarjev:

Mojca pravi ...

vse je tako lepo, obeski so krasni in tvoja svečka v kozarčku je tudi krasno okrašena. lp

Hiška iz papirja pravi ...

Zelo lep nakit ... Aranžma v kozarcu mi je pa izredno všeč, idejo si bom shranila za naslednje leto :) Lp, Maja

Renata pravi ...

Čudovit nakit, aranžma je carski.Dobra ideja, za darilo.

oldpunca pravi ...

Tvoj nakit je itak noro lep, tale dekoracija v kozarcu za vlaganje pa seka!

Anonimni pravi ...

Jako mi se svidja tvoj nakit. I
Lp, Sonja.

iris-irena pravi ...

zanimiv nakit, všeč mi je drugi obesek, na katerem imaš versacejevo meduzo, kozarec je pa res karsna ideja.
lp

Voščilnica za krst

  Še ena je nastala, za deklico Patricijo v nežnih barvah in v notranjosti prostor za darilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.