petek, 22. november 2013

Zelene čestitke

...da malo presekam božično-novoletne objave.
Nastale so tri voščilnice za različne priložnosti.

Ena za petdesetletnika, ki ima rad urejeno vse okoli hiše, vse postori sam...


                                      



In še ena na podobno "vižo"


In še ena nastala z mojo novo memory box šablono.Preprosta, všeč mi je :-)


A sem vam povedala, da hodim že drug mesec na jogo? Všeč mi je :-) In naša vaditeljica nam vmes dostikrat reče, da moramo same sebi povedati, da smo si všeč. Zato: všeč sem si, všeč sem si :-) Ponavljajte, boste videli, da paše :-)
Pa lep vikend!

14 komentarjev:

Janja pravi ...

Hali, krasne voščilnice so. Lp

Mojca pravi ...

Res so prekrasne! lp

Tina pravi ...

Super voščilnice in super osebna zapoved! Tudi meni si všeč!

NinaS pravi ...

Krasne so. Sploh prva, z vsemi detajli.

Renata pravi ...

Zelo so lepe, se posebej prva.

Anonimni pravi ...

Predivne su.Prva je posebna. Fenomenalno si ukombinirala detalje.
Lp; Sonja.

Biljana pravi ...

Vse tri so čudovite, in ja, všeč mi je tvoja nova mantra;)

Simona pravi ...

Hali, super je takole malo prekiniti novoletni motiv. Paše. Si pa produktivna. Jaz sploh ne dohajam vseh tvojih objav. Super stvari si spet ustvarila.

oldpunca pravi ...

Všeč mi je tvoja mantra :-) Izdelki pa itak - lepo sestavljeni, živahnih barv in super pozitivni :-)

Renata pravi ...

Zelo lepe, si imela kar nekaj dela z njimi.Lepe barve, da nas razvedrijo v teh dneh.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Kako vesele voščilnice. Saj so kot eno mahno gledališče! Prekrasne. Všeč mi je tvoje ustvarjanje, in tvoja mantra, všeč mi je :)

Danica pravi ...

Krasne voščilnice si naredila.Lepo
Lp Danica

Nena pravi ...

o Hali ti pa imaš energije. krasne voščilnice

Andreja pravi ...

ooo kako so lepe tvoje voščilnice in te "iz narave" so meni najljubše :-))
Zelo lepo si jih sestavila!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca