Strani

petek, 20. december 2013

Sove

... na broškah. Delala že lani in zdaj se poskusila, če mi še gredo od rok...



Katere so vam ljubše... malo lesketajoče ali bolj naravne? :-)
Jutri z mano na sejmu v Celju pred Osrednjo knjižnico Celje od 9. do 13. ure. Pridite čarobno bo...

In potem v nedeljo pridem v Ljubljano, na Pogačarjevem trgu me najdete od 10. - 15. ure. Pocukajte me za rokav, da se s kom tudi v živo spoznam!

9 komentarjev:

moi pravi ...

o, so tudi tebe obiskale sove :)
Lušne so, še posebno naravne.

Simona pravi ...

Lepotičke so.

oldpunca pravi ...

Sovice so tako lepe, da so v obeh kombinacijah najlepše :-)

Helena pravi ...

Ooo, seveda ti še grejo. Krasne so!

Mojca BOŽIČ pravi ...

Prav cartkane so. čao

Martina pravi ...

Obje kombinacije su super.
Lp, i sve dobro ti želim za Božić i Novu godinu.
Martina

Hiška iz papirja pravi ...

Sovice so zakon, obe verziji sta mi všeč :) Lp, Maja

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lepe sovice! Tudi meni sta všeč obe varianti :)

Vladuška pravi ...

Okroglolicne sovice, simpaticne so :)