torek, 30. september 2014

Pikasto - drugič

Zadnji dan septembra, zadnji dan pikastega izziva na blogu Ustvarjalnega dotika.




Iz trgovine Ustvarjalnega dotika so 3d blazinice, s katerimi je prilepljen na čestitko osrednji krog in bleščice, ki so eden izmed nepogrešljivih pripomočkov mojega ustvarjanja.


10 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pikasto, cvetoče
vse mi je všeč
zelo lepa z romatičnim pridihom
in ljubeznijo ustvarjena voščilnica.
Lp Tamara

Barbara pravi ...

Kakšna zanimiva čestitka! Všeč mi je ideja "tortice" iz rožic :) Hvala za sodelovanje na našem izzivu, Ustvarjalni dotik :)

helena pravi ...

Ti si tako pridna, da te komaj sledim :):) Luštne so tele pikice in rožice prav pašejo na to podlago.

Ne-Ja pravi ...

Pika, pika pikica - to je lepa voščilnica :). Čudovito z romanitčnim pridihom!

Danica pravi ...

Krasna voščilnica.
Romantika še vedno velja:)
Lp Danica

*Urška* pravi ...

Nežna in romantična....skratka prekrasna.
LP,Urška

oldpunca pravi ...

Pikasto cvetoča in zelo lepa voščilnica. :-))

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lepo pikasta in cvetlični venček ji krasno pristoji.
Lp, Jana

Martina pravi ...

Vrlo lijepa kombinacija cvijča i točkica. Sviđa mi se.
Lp, MArtina

Vladuška pravi ...

Pikice in rozice so odlicna kombinacija.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...