sreda, 9. december 2015

Čestitka za rojstni dan

Bordo rdeča v kombinaciji z zlato... Načičkana...zelo :-)
Iz naročnikov ust v božja ušesa, ups moja... Rada "naložim" na čestitko, saj veste pri tistih bolj enostavnih mi kar nekaj manjka :-)



Še rožice malce bolj od blizu... Narežem si rož, vejic, listov, potem pa lepim , sestavljam , postavljam..


Sem vedela, da mi bodo tile kristalčki iz Kika v rjavi barvi prav prišli :-) 
Ste že začeli z veselim decembrom? No mi že... včeraj z obiskom krasnega koncerta Perpetuum Jazzile v našem malem kraju ( zbirala so se sredstva za šolski sklad), danes pa nadaljujemo z obiskom gledališke predstave s prijatelji. Jupi se veselim...

7 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je Hali
lp Tamara

Valerija pravi ...

Zelo lepa in bogata.

moi pravi ...

No, meni se ne zdi nič kaj načičkana. Lepo si jo sestavila. Uživaj v Veselem decembru.

oldpunca pravi ...

Tebi se zdi, da ti na voščilnicah nekaj manjka, meni pa se pri mojih zdi, da imam nečesa preveč. :-)) Zato pa tako z užitkom pogledam tvoje mojstrovine, kjer vse rožice zelo lepo pašejo skupaj in jih ni nikdar preveč.:-))

Vladuška pravi ...

Lepo se ti dogaja ta veseli december in prav je tako :) Voščilnica pa je zelo lepa in kristalčki perfektno pašejo.

Mateja :) pravi ...

Krasna je! Bogata in praznična :)

Tamara pravi ...

Krasna je! Jaz sem se tudi lotila teh dolgih voščilnic, prav elegantne so <3

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...